loading...
بلوسان | دانلود اهنگ,بیوگرافی
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014



بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 2 DVD ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 7000 تومان


آخرین ارسال های انجمن
ImAn بازدید : 165 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه

.

.

شب آرام می گذر من تنهای تنها با یاد تو نشسته ام اگر شب هم بگذر من از یاد تو نمی گذرم...

.

.

تو رویای تو گم میشم هوات میپیچه تو خونه/
بازم خواب تورو دیدم که اشکام مثه بارونه/
بازم خواب تورو دیدم همون چشمای رویایی/
چه بی اندازه ارومی چه بی اندازه زیبایی/
ببین بانوی من؛عشقت خدای رو زمینم شد/
میگفتم عاشقت میشم ببین اخر همینم شد

.

.

شاید باورتون نشه ولی منم یه روزی می خندیدم !

.

.

پاییز باشد و . . .
باران باشد و . . .
کوچه ها و پرسه زدن و . . .
لیوانی چای داغ و . . .
سالهاست جاهای خالی را با خیال تو پر میکنم !
آه اما نمی‌ دانی
این پاییزها ی لعنتی چقدر دیر می گذرند . .

.

.

ﺩﻟـــــــﻢ ﻋــﺠــﻴــﺐ ﻫﻮﺍی ﻛـــﺴــی ﺭﺍ ﻛــﺮﺩﻩ ﺍﺳت...
ﮐــــــــﺴـــــــﻲ ﻛــﻪ ﻫﻮﺍﻳﺶ ﺷــﺒــﻴــﻪ ﻫﻴـــــــــﭽــــﻜــــﺲ ﻧـــــــــــــــــﯿــــﺴـــــــﺘـــــــــ ....

.

.

" هـمـه چـیـز از جـایـی شـروع شـد
کـه گـفـتـی دوســتـم داری!
گــاهـی
بـرای یـک عـمـر بـلاتـکـلـیـفـی
بـهـانـه ای کافـیـسـت ... ! "


.

.

" مـن سـردم اسـت

و تـمـام رنـگ هـای گـرم دنـیــا را

زنـان دیـگــری

شـال گـردن بـافـتـه انـد ... ! "

.

.

" و چـه انـتـظـار بـــزرگــی اســت
ایـنـکـه بـــدانــی
پـشـت هـر "دوسـتــت دارم"
چـقـدر دوسـتـت دارم ... ! "

.

.

من ساده‌ام
ومعصوم
و الفبای عشق‌ام
محدود به چند حرف ساده است
تا باآن‌ها
بتوانم بگویم
.
.
.
.
.
.
"دوستت دارم"

همین!

.

.

دل تنگی هایم را با کدام قایق
روانه ساحل دلت کنم که
بفهمی دل تنگم .......

.

.

یواشکی دوستم داشته باش،
آدمهای اینجا چشم دیدن عشق را ندارند

.

.

ميگن خوبيه که باعث دلتنگى ميشه . انگار ما تو دنيا به کسى خوبى نکرديم !

.

.

میدونی محبت یعنی چی ؟ م = من ح= حالا ب= به یاد ت = توام.....

.

.

بار مينويسم به سلامتي خودم كه بيش از حد عاشقشم در حدي كه نميتونم نگاهش كنم اما اون با بي رحمي بهم ميگه به من عادت نكن من موندني نيستم!!!

.

.

هوایت چقدر آلوده شده؟
که هر وقت به سرم زد چشمانم را سوزاند....

.

.

خیلی وقتا ناخواسته دل عشقمونو میشکنیم
خیلی وقتا از دوست داشتن زیاد باعث دلخوری میشیم
خیلی وقتا از حسودی بهونه گیر میشیم
خیلی وقتا بی فکر حرفای سنگینی میزنیم
خیلی وقتا......
ولی به سلامتی همه اونایی که بعد اینهمه باز هم میگن:
با معرفت خیلی دوست دارم......

.

.

وقتی که رفتی من ز داغت زخم خوردم
دل را به موج آتشین غم سپردم
وقتی که رفتی من تمام لحظه هارا
بادست های سرد و لرزان میشمردم

.

.

❤ تــو خود بگـو ...
سرزمیــن نگآهـتـــ را روی کدامینـــ گـُسـَـل بنا کرده‌ای ..؟!..
کـه اینـــ گونـه
هَر شـَب و هر روز تمامـــ دل مـن را میلرزانـد ...! ❤

.

.

❤ پيچــک نگــاهــم
دزدانــه تــا پشــت پنجــره ي
اتــاق تــو بــالا آمــده!
بــه کجــا خيــره شــده‌اي؟!
بــاران کــه بگيــرد
تمــام پنجــره پــر از پيچــک خــواهــد بــود ... ❤

.

.

❤ دلـمـــ مـیـخـواهـد کـسـیـــ «بـاشــد»
«خــوبـــ» بـاشـد...
«مـهـربـانـــ »‌ بـاشـد...
« بـســـ» بـاشـد...
هـمـه‌یـــ ایـنـــ بـودنـــ هـایـشـــ فـقـطـ بـرایـــ مـنـــ بـاشـد..
بـرایـــ مـــنـــ... ❤

.

.

زندگی من با تو جریان می یابد
با تو شکل می گیرد..
هرروز با این امید نفسهایم می گذرد که
چند روز بعد...فردا...یا حتی ساعتی دیگر
تورا خواهم دید...
و بازهم سر یک ساعت معمولی
عاشق خواهیم شد!

.

.

#مشق-شب :
واسه کسى بمیر ، که واست تب کنه !
“هزار بار – تا آخر عمر”

.

.

بلوسان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروش ویژه رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez

فروش ویژه رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez


رنگ موی موقت هات هیوز. شما با استفاده از گچ مو می توانید در عرض چند ثانیه موهای خود را به صورت کاملا فشن رنگ کنید! گچ مو هات هیوز، به راحتی با شستشو از موی سر شما پاک میشود.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 33000 تومان

درباره ما
موزیک / عکس / بیوگرافی و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ؟
    نظرتان درمورد سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 375
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,437
  • بازدید ماه : 1,062
  • بازدید سال : 35,561
  • بازدید کلی : 246,913
  • ساعت وتاریخ