loading...
بلوسان | دانلود اهنگ,بیوگرافی
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014



بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 2 DVD ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 7000 تومان


آخرین ارسال های انجمن
ImAn بازدید : 137 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)


یا ابا عبدالله (ع)
آمدم از سفر و جز غمم، احوال نبود
این چهل روز کم از غصه‌ی چهل، سال نبود
با سرت بودم و فکر بدن ات می‌کُشتم
کاش آنروز نمی دیدم و پامال، نبود
(مهدی صفی یاری)

 

 


تا کرب و بلا هست ، زمین را عشق است
آه دل همواره غمین را عشق است
هر چند که هیچ است همه ارزش ما
مجنون حسینیم ، همین را عشق است

 




جابر این جا حرم محترم خون خداست / هر طرف سیر کنی جلوه ی مصباح هداست
غسل از خون جگر کن که مزار شهداست / سر و دست است که از پیکر صد پاره جداست


 




گفت ضمایر را بشمار
گفتم من ، من ، من ، من …
گفت فقط من !!!؟؟؟
گفتم آری همگی رفته اند زیارت ارباب و فقط منم که اینجا تنها مانده ام...







کربلایت بار دیگر منزل زینب شده
در عزای اربعینت جان او بر لب شده
او که شمع محفل شمس و قمر، وان غنچه بود
بعد از این پروانه ی هجده گل و کوکب شده


 

 



از کودکی به گردن ما شال ماتم است
نابرده رنج ، گنج به ما داده ای “حسین”

 

 



یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است
این زن صدایش آشناست، ای وای من او ” زینب ” است...

 

 



دیده خونبار دارد آسمان کربلا
هست تا در انتظار کاروان کربلا
روز و شب در انتظار مقدمِ آلِ علی‏ست
تشنه کامی‏ها به دشتِ بیکران کربلا


 

 


بنازم آنکه دایم گفتگوی کربلا دارد / دلی چون جابر اندر جستجوی کربلا دارد
به یاد کاروان اربعینی با گریه می گوید / همی بوسم خاکی را که بوی کربلا دارد...

 

 

 

اس ام اس جدید مذهبی و هیئتی

اربعین آمد و اشگم ز بصر می آید گوییا زینب محزون ز سفر می آید
باز در کرب و بلا شیون و شینی برپاست کز اسیران ره شام خبر می آید

 

 



تا قیامت نرود نقش تو از لوح ضمیر
حیرتم کشت، بگو این چه معماست حسین
گر چه شد جوهر عشق از قلم عاطفه پاک
رقم مِهر تو بر صفحه دل هاست حسین
اربعین حسینی تسلیت باد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط esmail در تاریخ 1392/08/13 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

منوبا عنوان █▓▒░کوک انلاین░▒▓█ لینک کن من تو رو با عنوانت وبلاگ لینک می کنم اگر می خوای عوضش کنم خبرم کن


کد امنیتی رفرش
فروش ویژه رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez

فروش ویژه رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez


رنگ موی موقت هات هیوز. شما با استفاده از گچ مو می توانید در عرض چند ثانیه موهای خود را به صورت کاملا فشن رنگ کنید! گچ مو هات هیوز، به راحتی با شستشو از موی سر شما پاک میشود.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 33000 تومان

درباره ما
موزیک / عکس / بیوگرافی و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ؟
    نظرتان درمورد سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,502
  • بازدید ماه : 6,087
  • بازدید سال : 40,586
  • بازدید کلی : 251,938
  • ساعت وتاریخ